Dag automatisch, hallo handmatig!

Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Die mooie wazige achtergrond of een foto met mooi licht…. Het is niet moeilijk, zolang je weet wat je doet. Een ding is zeker, op de automatische stand ga je dat niet leren dus die gaan we gedag zeggen! Ik help je door het oerwoud aan technische instellingen heen en zorg dat je aan het einde van de workshop exact weet wat je doet en waarom je dat doet. Het resultaat? Een gezellige dag, een hoofd vol ideeën en een memorycard vol met prachtige foto’s gemaakt door jou!

We behandelen de ISO, diafragma, sluitertijd, lichtgebruik, compositie, scherpstellen, verschillende soorten lenzen en meer. Om de theorie even te laten zakken genieten we van een lekkere lunch en kun je al je vragen op tafel gooien. We sluiten af met voldoende tijd om goed te kunnen oefenen tijdens het praktijk gedeelte.

Workshop data 2019:
Op dit moment staan geen nieuwe workshops gepland. Maar in september of oktober komt de workshop basisfotografie terug! Vul het formulier onder in deze pagina in om als eerste op de hoogte te blijven van de nieuwe workshops.

Enthousiast?

Wat leuk! Ik zou je graag alles willen bijleren over fotograferen. Wil je als eerste op de hoogte blijven van de nieuwe workshop data? Vul het formulier hiernaast in en ik laat het je weten :)

info@jessicagroenewegenfotografie.nl

Stuur een bericht

Ja, ik blijf graag op de hoogte!

TYPE AND HIT ENTER