The Customer Experience Workout

Investeer in jezelf en je bedrijf, juist nu
Corona doet veel met ons ondernemers. Het is een onzekere tijd waarvan we niet weten hoe lang die nog duurt. Maar na de eerste klap van angst en frustratie is het tijd om door te pakken. Nu is de ideale tijd om aan je bedrijf te werken. Te zaaien om straks groots te kunnen oogsten.

Wanneer je nu zorgt voor een duidelijk beeld van wie jij bent, waar je voor staat en hoe je je bedrijf daarop kunt inrichten, kun jij je customer journey én je customer experience zo optimaliseren zodat je straks gaat vlammen als geen ander! En het mooie is, helemaal op een manier die bij jou past!

Klaar om je klanten die overweldigende klantbeleving te geven zodat ze als ambassadeur straks voor jou gaan werven. Zie je het voor je? Je eigen cheerleader squad!

€ 77

incl. btw

Yes, ik wil hem!

We behandelen de

3 stappen

die nodig zijn om van jouw klanten ambassadeurs/fans te maken

STAP 1
Eerst duiken we dieper in op jezelf en je bedrijf en zetten we je kernwaarden op papier. We formuleren je missie om duidelijk te krijgen waarom je doet wat je doet en we beschrijven jouw ideale klant zodat je precies weet aan wie je verkoopt en op basis van wie je dus je verkoopproces inricht.

STAP 2
Vervolgens gaan we kijken naar jouw customer journey, oftewel je klantenreis. Deze maken we inzichtelijk door je hele verkoopproces onder de loep te nemen. We noteren elk zogenaamd touchpoint (of contactmoment) en bekijken deze nauwkeurig zodat we weten wat de klant op dat moment beleeft. Met een waardevol overzicht van jouw customer journey als resultaat!

STAP 3
Daarna kijken we welke contactmomenten jij binnen je customer journey kunt verbeteren zodat je gaat werken aan die ultieme klantbeleving, de customer experience, die jou ambassadeurs en echte fans gaat opleveren! Ik geef je diverse tips, tricks en voorbeelden om je te insprireren.

MET BEHULP VAN

DIT E-BOOK LEER JE:

  • waar jij en jouw bedrijf voor staan en wie jouw ideale klant is. Belangrijke kennis die je voor de rest van je ondernemersleven gaat gebruiken.
  • dat je door te focussen op beleving je een super krachtige verkoopstrategie te pakken hebt.
  • hoe je jouw klantenreis inzichtelijk maakt en waar je extra punten kunt scoren op het gebied van beleving & waarom.
  • dat je al met hele simpele en kleine aanpassingen in je klantenreis een enorme impact kunt maken in de beleving van klanten.
  • hoe jij je klanten verandert in ambassadeurs/fans en hoe je ze voor voor jou laat werven.
  • hoe jij jouw verkoopproces op een ontzettend stevige fundering kunt zetten waar je keer op keer van gaat profiteren.
  • DO WHAT YOU DO SO WELL

    THAT THEY WANT TO SEE IT AGAIN AND BRING THEIR FRIENDS

    e-book customer experience klantbeleving jessica groenewegen

    Yes! I am ready to grow!

    Jessica Groenewegen Fotografie Zoetermeer Fotoshoot gezin wedding trouwfotografie wedding den haag

    Review

    Ik heb de 3 stappen uit het e-book “The Costumer Experience Workout” uitgebreid aangepakt. Ik vind het heel motiverend en duidelijk geschreven. De informatie, tips en opdrachten zijn zeer verhelderend. Ik kan dus weer vol goede moed aan de slag, zodat ik na de coronacrisis een goede comeback kan maken!

    Ik zal het er zelf wellicht over een jaar (of misschien zelfs over een halfjaar al) ook weer bij pakken en het proces opnieuw doorlopen, want je bedrijf, de concurrentie en de vraag zullen altijd blijven veranderen. Het is dus een hele goede investering. Je kunt het keer op keer weer toepassen. Jessica, bedankt!!

    Sam Kuijken

    Ready to rock this?

    Yes! Je staat op het punt om te investeren in een ontzettend waardevol onderdeel van je bedrijf: je verkoopproces.

    Want wie wil er nu niet...

    - een agenda vol met je ideale klanten

    - bouwen aan een fanbase die voor jouw volgende klanten gaat zorgen

    - optimaal genieten van je bedrijf en het ondernemen

    En mocht je ergens niet uitkomen, dan kun je altijd mij mailen voor wat extra support! So, are you in?

    € 77

    incl. btw

    Yes, ik wil hem!

    Heb je een vraag?

    Error, name is a required field.
    Error, please enter a valid email address.