Hey ondernemer,

KLaar de volgende stap?

Focus nu op het verbeteren van je klantbeleving en maak met simpele stappen al echte fans van je klanten

Wat hebben grote merken als Starbucks, Disney en de Efteling met elkaar gemeen? Ze zetten VOL in op klantbeleving waardoor ze hordes met ambassadeurs creรซren. Deze ambassaceurs (ook wel trouwe fans genoemd) keren regelmatig terug als klant maar overtuigen ook anderen om klant te worden door de geweldige beleving die hen werd geboden!

Wist je dat 86% van de klanten bereid is om meer te betalen voor een goede klantbeleving? Of dat 72% van de klanten een postieve ervaring met 6 of meer mensen deelt?

Overtuigd van de waarde van echte fans? Maar hoe krijg je jouw klanten zover om als jouw personal cheerleaders voor je te gaan werven? Simpel: geef ze een ervaring waar je u tegen zegt! Leg ze zo in de watten dat ze tijdens het afnemen van jouw product of dienst de ultieme klantbeleving ervaren en dit gewoon mรณeten doorvertellen aan anderen.

Meld je aan voor de gratis e-mail cursus

Focus op Klantbeleving

...en ik leer je in 4 mails waarom je NU moet focussen op klantbeleving. D.m.v. opdrachten en tips maak ik je wegwijs en kun je beginnen met het creรซren van ambassadeurs voor jouw bedrijf.

Schrijf je in

Fotograaf, moeder en ondernemer.

Ik ben altijd (onbewust) op zoek naar nieuwe inspiratie en lesstof om van te groeien. Ik ben dus een echte lifetime leaner en vind het geweldig die geleerde stof aan jou over te brengen. Zo komen we samen verder, dat is veel leuker dan alleen, toch?

Lijkt het je leuk om een keer samen te werken?

Hi! Ik Ben jessica

lees meer